Enguany el Col·legi convidado ha sigut el CEIP Benalúa que s'ha implicat enormement en el projecte. Els cursos participants han sigut els de 2n i 3r d'Infantil que després d'una visita al MACA van elegir l'artista Eusebio Sempere. Al llarg de les sessions desenvolupades durant els mesos de gener a maig han treballat tant la vida de Sempere com totes i cadascuna de les seues etapes artístiques: des de les aquarel·les dels anys 40 fins als gouaches sobre cartolina, passant per les escultures. Igualment ha vist i realitzat activitats relacionant l'obra gràfica de l'artista amb l'obra de Gabriel Miró.
Amb les diferents eixides que van realitzar per la ciutat els alumnes van conéixer l'obra pública de Sempere i s'han convertit en veritables coneixedors d'Eusebio Sempere.
El treball va finalitzar amb una exposició dels esplèndids treballs que van crear al llarg d'eixos mesos en els quals van desenvolupar el projecte. No obstant això, el més meravellós és saber que ja comptem amb xicotets experts en Sempere.