IES María Blasco de San Vicente i Col·legi Aire Lliure
Totes les sales
Primària, Secundària
7 January 2022 - 30 May 2022
L'IES María Blasco de San Vicente i el Col·legi Aire Lliure han sigut els centres educatius convidats d'este curs.
En esta 7ª edició de Menuts Veïns es va sumar al projecte l'artista Massimo Pisani, amb l'objectiu d'aunar la creació artística contemporània i l'educació, com a instrument d'expressió, comprensió i reflexió sobre el volum, la geometria i la llum en l'espai. Qüestions fonamentals per a comprendre l'obra de Sempere. En esta ocasió el nostre artista convidatva ser Massimo Pisani.
Comptar amb la col·laboració de Massimo Pisani, artista geomètric i que ha conegut a diferents artistes coetanis a Sempere, ha permès un acostament transversal i amb una mirada d'absoluta contemporaneïtat, a l'obra i a la figura del propi Sempere. Els alumnes i els professors han tingut la possibilitat de conéixer l'artista des de diferents perspectives: el tractament de la llum, el volum, els materials o les diferents tècniques utilitzades per Sempere i portar-les al nostre temps utilitzant els mitjans i recursos actuals.
Els treballs dels alumnes: esbossos, estudis de línies, escultures, relleus impresos amb impressores 3D, ...) realitzats i construïts per ells es van exposar en el MACA, junt a l'obra d'Eusebio Sempere durant el mes de juny. La inauguració va comptar amb la visita dels alumnes del centre i un concert a càrrec dels propis alumnes participants del projecte.